2011. július 26., kedd

Minden nő álma, otthon egy saját fodrász...

13 éves lehettem, amikor álltam a fürdőszobában és anyukámnak kijelentettem, hogy nekem fodrász férjem lesz, hogy majd reggelente megcsinálja a hajam, így mindennap tökéletes frizurám lesz.
A terv egy része bejött... 3 éve élek együtt a barátommal, Gergely Lászlóval, aki mester fodrászmester. Nem, nem gépelési hiba, hogy kétszer szerepel a mester szó, mivel a mester vizsga mellett, mester versenyző is. 10 éven át versenyzett hazai és nemzetközi fodrászversenyeken. Munkái rendszeresen jelennek meg a szakmai lapokban, és fodrász bemutatókon szerepel. Legutóbbi nagyobb szabású rendezvény, amelyen alkotott, a Budapest Essentail Looks 2011 Kill Routine versenye volt, melyről már írtam korábban, a bejegyzés megtekinthető itt. Úgy gondoltam, eljött az ideje, hogy írjak róla és bemutassam a munkáit, mivel nagyon büszke vagyok rá. Na igen, hogy miért a tervem egy része jött csak be.. hát valahogy mégsem olyan, ahogy elképzeltem ezt, hogy milyen jó is az, ha fodrász van a háznál. Sajnos nem csinálja meg reggelente a frizurámat, amire én annyira vágytam... :)


 L'oreal Thriller Kollekció 2009 - vágás






 L'oreal Thriller Kollekció 2009 - hajépítés


 Üvegolló Fodrászverseny 2009 - téma: Angyali fények - 1.hely


 Szépítész magazin - 2010 októberi szám


 Menyasszonyi frizura fotózáshoz


 Szépítész magazin - 2011 áprilisi szám

Sokan nem tudják a frizuráról, hogy a fejen lévő legyező is hajból van. Ez a frizura annyira tetszett nekem, hogy vállaltam a modell szerepét is. :)
A sminket Dudás Barbara készítette, aki tavaly világbajnoki címet szerzett Párizsban, a vele készült interjúmat megtaláljátok itt.

 A mesterrel



 Munka közben


 A legújabb kedvencem a Budapest Essentail Looks 2011tavaszi bemutatóra készített alkotás, ami közönségdíjat nyert.




1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Tud valaki olyan angol nyelvű tanfolyamot, ahol a fodrász kifejezéseket tanulhatom meg, ill. egy kis gyakorlatot szerzek abban, h a külföldi vendégeimmel angolul tudjak beszélni? Ja, és ne legyen drága! (50-60ezer)

    VálaszTörlés